Asociace lodní třídy Vaurien

Žaluzie FOK
Mountain Lake Consulting
Za podpory:
  • O Vaurienu
  • Aktuality
  • Kontakty
  • Fotogalerie
  • Dokumenty
  • Kalendář akcí

Kategorie

  • Archív 396
  • Inzeráty 6
  • Organizační 20
  • Ostatní 23
  • Technické 7
  • Ze závodů 75

Historie

  • 2025 5
  • 2024 2
  • 2023 4
  • 2022 2
  • 2021 4

Aktuality

?Česká Fair Play? z pohledu rozhodčího a závodníka v jedné osobě

ZÁVODNÍKŮM:

Po dvouleté přestávce, kterou jsem strávil na člunu rozhodčích s označením JURY či UMPIRE nebo v protestní místnosti, jsem měl možnost sledovat závodu Cena Šumavy úplně jiného postu ? z pozice závodníka.

Většina závodníků se s pojmem ?Fair Play? příliš netrápí a pro někoho to připomíná dávná léta sokolského hnutí.
Podle mého názoru většina závodníků třídy LASER a několik závodníků třídy 420 soustavně porušuje Závodní pravidlo jachtingu 42 (nedovolený pohon). Třídu Evropa jsem neviděl, nicméně po rozhovoru s Rosťou Marečkěm po závodech soudím, že je i v této třídě je situace obdobná.

Ve většině případů se jednalo o porušování pravidel na ?hranici?. Zde je vhodné použití Dodatku N a rozhodování na vodě. To má smysl, aby rozhodčí a závodníci chápali tu pomyslnou hranici mezi výkladem pravidel, co je a co už není dovolené. A několik napomenutí (první napomenutí – dvě trestné otáčky) pomůže sjednotit si mezi závodníky a rozhodčími úroveň, která bude stanovena pro celý závod.

Nicméně situace je jiná, pokud je tato ?hranice? úmyslně překročena. Nemám na mysli nezkušené závodníky, kteří ani neví, že ZPJ42 existuje, ale vidí, co dělají ti, které považuje za svůj vzor. Jestliže se zkušený závodník chová jinak, když je v blízkosti člun JURY a jinak, když v okolí člun není a v okolí jsou pouze ?myšáci?, kteří neumějí protestovat, nebo i ti více zkušení, kteří protestovat z různých důvodů nechtějí, tak to rozhodně čestné není.

Obdobná situace nastane, když zkušený závodník poruší pravidla části 2 proti méně zkušenému závodníkovi, o kterém ví, že na něj protestovat nebude. (Abych tyto jedince vyvedl z omylu ? jakákoliv loď, která viděla porušení pravidel může protestovat).

Další podvádění se děje v protestní místnosti. To vím pouze z doslechu, nicméně danému protestujícímu věřím. Pokud závodník ví, že porušil pravidla, musí vzdát. A vůbec není důležité, že na to přišel až dávno po dokončení nebo dokonce po konci protestního času. Možná, že lhaním se vám podaří jeden protest vyhrát. Ale pokud je v závodním poli pár desítek lodí, kde se všichni znají, a protestující tvrdí, že se setkali a protestovaný, že byl úplně někdo jinde, tak alespoň jeden musí lhát.

Můj názor na úmyslné porušení pravidel je jednoznačný:
Pokud kormidelník(posádka) ví, že porušuje pravidla, není vůbec třeba postupovat podle dodatku N (Rozhodování na vodě), nebo ZPJ60.3 (Protest podaný Protestní komisi), ale podle ZPJ69 Hrubé jednání a ZPJ2 ?Fair Sailing? (Čestné plachtění) – a vyloučit závodníka ze závodu a poslat hlášení na svaz s návrhem pozastavení činnosti.
Úmyslné porušení a PORUŠOVÁNÍ pravidel, lhaní a podvod nese všechny známky přestupku definovaného v ZPJ69, ZPJ2 a ZPJ-Základní princip.
Jestliže 16 mladík neudrží nervy a vynadá rozhodčímu je to trestuhodné a za tento prohřešek byl v loňském roce jeden závodníků potrestán roční podmínkou.
Pokud ovšem ZKUŠENÝ ZÁVODNÍK SOUSTAVNÉ PORUŠUJE PRAVIDLA, lže nebo podvádí , domnívám se, že je třeba pro výchovu i všech ostatních použít tvrdších trestů.

Nicméně doufám, že nikdy není pozdě ? pokud jste se někdo v předchozích odstavcích poznal, tak se pokuste všechno napravit, abychom již nikdo takový článek již psát nemuseli

PRO ROZHODČÍ:

Rozhodování pohonu na vodě je velmi obtížné. Je třeba materiální zabezpečení, vhodné čluny a zkušení rozhodčí. Zde se bez pomoci závodníků a lodních tříd neobejdeme.
Jenom bych prosil, aby bylo umožněno závodníkům, kteří chtějí a jsou ochotni situaci řešit, maximálně vyšli vstříc. Například zrušením protestního poplatku a ochotou vyslechnout problém. Pokud závodník protestuje, protože viděl nebo byl účastníkem porušení pravidel, ale diskvalifikací lodě nemá žádný užitek, tak ten čas v protestní místnosti tráví stejně dobrovolně jako vy.

Jestli vychováváte nebo jste již vychovali vlastní děti, rozeznáte mnohem lépe, když někdo lže nebo se chystá lhát. A způsob, jak méně zkušené závodníky lhaní odnaučit, je obdobný jako u vlastních dětí.

Protestům pomáhá i nový trend ? větší množství kratších rozjížděk, kdy jedna diskvalifikace má na výsledné pořadí pouze malý vliv. A na seminářích rozhodčích věnovat protestům více času. A sbírat zkušenosti, mít odvahu a pokoušet se zlepšit. Nikdo učený s nebe nespadl a zkušený Předseda Mezinárodní JURY je zkušený proto, že již má za sebou stovky nebo tisíce řešených protestů.

Obdobná situace byla probírána na zasedání ISAF ve Vídni, kdy hlavními ?hříšníkem? je třída Finn. Doufám, že i tato diskuse na ISAF se nemine účinkem.

Dobrý vítr do plachet a všem přeji,

Aby nemuseli být přítomni protestu pro porušení Čestného plachtění nebo Hrubého chování. A pokud ano,aby JURY nikdy nemusela sáhnout k tvrdšímu postihu, než je napomenutí.

Marek Pavlovský, IU
Rozhodčí 1.třídy
Lodní sporty Brno

——————-

Diskuze:

Ahoj všichni,
nejsem přesvědčen, že webové stránky ČSJ jsou zrovna místem, kde by se
tato diskuze měla dít, ale myslím si, že je možné se k danému problému
vyjádřit touto formou. V pár větách bych chtěl vyjádřit můj soukromý názor.

Otázka „fair play“ je určitě základním problémem všech sportu
a ten náš je pro jeho posouzení jeden z nejtěžších. Jde o to, že
vlastní příhoda se většinou odehrává bez většího počtu svědků,
vyjímečně před svědky, kteří jsou ochotni a hlavně schopni proběhlý
incident popsat. To je hlavní důvod, proč v řadě protestů je
protestující v nevýhodě, protože pokud dojde k tvrzení proti tvrzení,
tak protestní komise(jury) málokdy rozhodne v prospěch protestujícího,
protože se nemá oč opřít. Problematika lhaní je ještě složitejší,
protože prokázat lež beze svědectví se prostě nedá a bohužel zmíněná
otázka fair play je pouze přáním, ale ve skutečnosti takřka
neexistuje. Teď nemám na mysli žádný konkrétní protest (ani ty z Ceny Šumavy),
ale myslím to obecně. Proto můj osobní názor je, že pokud kdokoliv chce
úspěšně protestovat musí si zajistit hodnověrné svědectví, které bude
jasně prokazatelné a jsem přesvědčen, že potom každá protestní komise
rozhodné na základě platných pravidel správně. Zcela určitě nikdo z rozhodčích
nemá zájem kohokliv poškodit, osobně jsem se zatím s tímto případem
nesetkal.

Otázka použití pravidla 2 nebo 69 je podle mne velice ožehavé,
pokud opravdu nemám k dispozici věrohodné svědectví. Ono se poměrně
lehko o tom mluví akademicky, ale vlastní aplikace je podle mého
názoru velmi složitá, právě kvůli jeho důsledkům, být ranař je hezký,
ale to mohu být jen pokud jsem si absolutně jistý. A stejný problém
vidím při posuzování porušení pravidla 42 pomocí použití dodatku N. Jsem
zcela jednoznačně pro jeho používání na všech závodech, bohužel při
posledním závodě na Lipně zapomněl hl.rozhodčí možnost jeho používání
dát do PS a na druhý den to rovněž neudělal což byla částečně i moje chyba,
protože jsem na tomto závodě fungoval v ZK v pozici instruktora. K
vlastnímu rozhodování na vodě však mám připomínku, kolik máme k
dispozici rozhočích, kteří umí posoudit, kdy jde o porušení pravidla
42 a kdy ne, nemám teď na mysli jasné případy, kdy pumpař málem
vypadne z lodě, ale jízdu na vlně při síle větru okolo 4 až 5 m/s ?
Osobně se domnívám, že jich moc není, zrovna tak, že ne každý je ochoten tuto
funkci vykonávat. A další věcí, které si nemohu nevšimnout, jsou velmi
velké mezery ve znalosti pravidel u závodníků, kdy jsem přesvědčen, že
o existenci pravidla 18.2 (e) ví jen velmi omezený počet závodníků,
alespoň poslední závod mi to potvrdil.

Domnívám se proto, že samozřejmě je zde cesta, jak problém postupně
řešit (větší důraz na kvalitu rozhodčích i závodníků z hlediska
znalosti pravidel a způsobu jejich užívání při řízení a průběhu závodů), hlavně
však jde o nutnost uvedení co nejrychleji do života základního pojmu – a to je
slušnost a morálka. Až to zase začne fungovat, tak následně odpadnou
problémy, které většinou vznikají z absence těchto dvou vlastností,
tolik můj osobní názor.

Srdečně Vás všechny zdravím
Karel Luksch

——————-

  • 5. 6. 2002
  • Archív
  • Přečíst celé

Pozvánka do Tovačova

Vážení přátelé nejen vaurienisté.

Chtěl bych vás pozvat na závod Moravského poháru, který se jede tento víkend
8. – 9. června na Tovačově. Když jsem viděl tu mizernou účast na pohárových
závodech ČR, začínám mít obavy, že nebudeme mít pro koho závody pořádat a
vynaložené úsilí vyjde na prázdno. My nepořádáme závody pro komerční účel,
ale největší odměnou je pro nás pořadatele účast a spokojenost posádek lodí.
Tomu odpovídá i startovné (myslím,že „jenom“ proti tomu co se platilo letos
jinde) 200 kč pro posádku, v němž je zahrnuto ubytování od pátku včetně
doprovodu a sobotní teplé jídlo pro závodníky.
Rovněž ceny pro vítěze jsou zajištěny v obvyklé hodnotě. Pro prezentaci
lodní třídy má přijet zprvodajství televize olomouckého televizního studia,
tak ať mají co točit.Využijte to pro své sponzory.

Za pořadatele zve
Luboš Svozil

  • 4. 6. 2002
  • Archív
  • Přečíst celé

Marina Lipno – prohlídka v průběhu ME

Ahoj všichni,

už jste si byli prohlídnou Marinu Lipno? Jestli ne, tak si to nenechejte ujít a přihlašte se co nejdříve na ME… Součástí bohatého kulturního programu bude totiž také prohlídka mariny s příjemným občerstvením!

Ahoj na Lipně,
Martin

  • Archív
  • Přečíst celé

K závodu na Máchově jezeře

Čau nosorožci,

předevím zdravím ty, kteří zůstali v teple domovského brlohu. Při
mohutné účasti patnácti lidí člověk začíná přemýšlet zda mnozí s touto
třídou to myslí vážně. V roce konání ME na Lipně si každý účastník chce
přece vyskoušet jaké jsou jeho naděje, ale podle účasti na letošních
pohárových závodech mnozí tuto konfrontaci nepotřebují a postačí jim
oprášit své lodě a poslední týden v červnu s jistotou, že já jsem
jednička a cizina – se zdviženým prostředníčkem ujíždím v dál.

Kiťa st.

  • 3. 6. 2002
  • Archív
  • Přečíst celé

Koupím stěžeň

Ahoj všichni,

nemáte někdo na prodej stěžeň, nebo nevíte o někom, kdo má?

Dík za zprávu,
pobo@atlas.cz

  • 29. 5. 2002
  • Archív
  • Přečíst celé

Soutěžní ohňostroje přehlídky IGNIS BRUNENSIS 2002

Vážení přátelé,

ve dnech 5. – 7. 6. 2002 budou realizovány v prostoru Brněnské
přehrady soutěžní ohňostroje přehlídky IGNIS BRUNENSIS 2002.
Ohňostroje budou odpáleny z pontonu umístěného na hladině přehrady.

Ohňostroje jsou odpalovány každý den od 22.30 hod a trvají cca 15 –
20 minut. Dovolujeme si Vás, jako hlavní producent celého projektu,
upozornit na možný spad drobných sazí a nečistot z ohňostrojů.

Hlavní producent projektu

  • 27. 5. 2002
  • Archív
  • Přečíst celé

Sad news

—– Original Message —–
From: Dieter H. Daum
Sent: Thursday, May 23, 2002 15:15 AM
Subject: Sad news

Dear friends,
a good friend of us is gone away, everybody, who had the chance, to
get to know her, should be proud. He (or she) had the chance to know a
person, which formed our Vaurien family for a long time. We will miss her!

Regards
Dieter Daum
President CIV

—– Original Message —–
From: FlHerbulot
Sent: Thursday, May 23, 2002 11:44 AM
Subject: Sad news

Mommy passed away last monday, May 20th, in peace. She would have
reached her 97th birthday on June 15th.

I am sure she lives in the heart and mind of many friends, and I think
that now she is with Jean-Jacques, in a sailing boat, in the sun, with a
cat on her knees. Happy.

Florence Herbulot

  • 23. 5. 2002
  • Archív
  • Přečíst celé

Termínová listina závodů na Slovensku

V priloze posilam rozpis zavodu LT Vaurien na Slovensku.
Tesim se na Vasi hojnou ucast na MSR na Liptovskej Mare ve dnech
9.-12.8.2002. (pondeli 12.8. je nahradni den).

Milo Ch.

———————————————

4.8 OBLASŤ LIPTOVSKÁ MARA

TK D M PD Voda Názov preteku V E Q WS KL Technicky zabezpečuje
251 4 5 2 Liptovská Mara Ski Surf Open Regata 2 – – 4 – TJ LAS Liptovský Mikuláš
252 18 5 2 Liptovská Mara Majstrovstvá okresu Lipt.Mikuláš 5 2 2 – – TJ Fatran Liptovský Mikuláš
253 1 6 2 Liptovská Mara Majstrovstvá okresu Ružomberok 3 5 3 – – TJ Fatran Liptovský Mikuláš
254 15 6 2 Liptovská Mara O cenu starostu Lipt.Trnovca 5 5 5 – – TJ LAS Liptovský Mikuláš
255 20 7 2 Liptovská Mara Majstrovstvá oblasti 5 4 4 4 4 TJ Fatran Liptovský Mikuláš
256 3 8 3 Liptovská Mara Regata SCP 5 3 2 – – TJ Fatran Liptovský Mikuláš
257 6 8 3 Liptovská Mara M SR Europa – 7 – – – TJ Fatran Liptovský Mikuláš
258 9 8 4 Liptovská Mara M SR Vaurien 7 – – – – TJ Fatran Liptovský Mikuláš
259 24 8 2 Liptovská Mara Majstrovstvá BB kraja 5 5 3 2 – TJ Fatran Liptovský Mikuláš
260 7 9 2 Liptovská Mara Slovenský pohár WS – – – 5 – TJ LAS Liptovský Mikuláš
261 14 9 2 Liptovská Mara Modrá stuha Liptovskej Mary 3 2 2 3 5 TJ Fatran Liptovský Mikuláš
262 5 10 2 Liptovská Mara Slovenský pohár kajutových lodí – – – – 5 TJ Fatran Liptovský Mikuláš

2. MAJSTROVSTVÁ SLOVENSKEJ REPUBLIKY

Slovenský zväz jachtingu vypisuje a organizuje tieto Majstrovstvá SR:

TK Trieda Dátum Miesto konania Technicky zabezpečuje
Funboard 30. 6. ? 6. 7. Puck, Poľsko ČWA, FBC Nitra
151 470, F, 420, LS, Q 18. ? 21. 7. Kráľová Jacht klub Tatran BA
209 LR 1. ? 4. 8. Orava YC Považská Bystrica
257 Europa 6. ? 8. 8. Liptovská Mara TJ Fatran Lipt. Mikuláš
258 Vaurien 9. ? 12. 8. Liptovská Mara TJ Fatran Lipt. Mikuláš
211 Cadet 16. ? 18. 8. Nosice YC Považská Bystrica
124 Q družstvá 29. 8. ? 1. 9. Senec YC Slovan Bratislava
319 WS 22. ? 23. 9. Domaša Slávia TU Košice
403 Námorné lode 13. ? 17. 10. Chorvátsko ALT SANY

4.3 PRETEKY SLOVENSKÉHO POHÁRA

Slovenský zväz jachtingu vypisuje a organizuje preteky Slovenského pohára v jednotlivých triedach takto:

Vaurien
252 18. ? 19. 5. Majstrovstvá okresu L.Mik. Liptovská Mara
254 15. ? 16. 6. O cenu starostu L.Trnovca Liptovská Mara
4. ? 7. 7. M ČR Lipno
255 20. ? 21. 7. Majstrovstvá Žilin. kraja Liptovská Mara
256 3. ? 5. 8. Regata SCP Liptovská Mara
259 24. ? 25. 8. Majstrovstvá BB kraja Liptovská Mara
28. ? 29. 9. Poslední vítr Brno

  • 22. 5. 2002
  • Archív
  • Přečíst celé

Ve druhém pohárovém závodě jachtařů vyhráli Kozelská s Jakešovou

ČESKÁ SKALICE 13. května (ČTK) – Ve druhém závodě Českého poháru jachtařů ve třídě Vaurien zvítězila na vodní nádrži Rozkoš ženská posádka Markéta Kozelská a Tereza Jakešová z Brna.

O jejich prvenství rozhodla závěrečná sedmá rozjížďka v bouřkovém počasí, kdy odrazily útok Hartla s Gončárem, kteří se propadli až na čtvrté místo.

Pořadí: 1. Kozelská, Jakešová (Yacht klub a Lodní sporty Brno), 2. Kozelský, Poborská (Yacht klub Brno, Lovosice), 3. Knetig, Mayerberger (Yacht klub a LS Brno).

(poš)

  • 13. 5. 2002
  • Archív
  • Přečíst celé

Závod na Rozkoši ???

Ahoj všichni,

doufám, že jste si hezky zazávodili na Rozkoši. Zde jsou výsledky:

1. Markéta Kozelská – Terezka Jakešová
2. Jakub Kozelský – Maruska Poborska (… zase ta proklatá vesta?)
3. Martin Knetig – Ivo Mayerberg
4. Radim Hartl – Martin Gončár
…

Aktuální obrázky z Rozkoše od najdete v galerii obrázků !!!


Obvyklý obrázek nedělního rána na Rozkoši…

A zde jsou reakce závodníků na výkon rozhodčích: (ponecháno v původním znění)

——————————————————————–
From: Petr Janacek

Ahoj,

Mozna bych tuto prilezitost pouzil i pro zahajeni diskuse o vhodnosti
umistovat nase dalsi poharove zavody na Rozkos.

– NESCHOPNY hlavni rozhodci!
Zavody tak jak byly organizovany tak jak bylo zvykem organizovat je pred 10ti lety.
Proc nebyl start v sobotu uz v planovanych 10.30? Vetru bylo dost!
Proc se v sobotu jely jen dve rozjizdky nonstop?
Proc se stavi cil teprve kdyz jsou lode v polovine stoupacky do
cile?
Proc se v nedeli cekalo tak dlouho?

– Startovne (600 Kc na posadku) neodpovidajici poskytnutemu zazemi
(hygiena:
koryto se studenou vodou, zadne sprchy)

To je aspon muj dojem z letosni Rozkose.

pekny den,
Petr

——————————————————————–

From: Patrik Blatecky

Cau,
s tim co napsal Petr nelze nez souhlasit, myslim ze postihl vsechny
nedostatky, ktere ze strany poradatelu byly. Snad jeste neochota
hlavniho rozhodciho resit protesty po dojeti posledni rozjizdky (balili jsme
lode vedle Hlavacka, takze jsem odposlouchal jaky byl pristup pana
rozhodciho).
Ahoj Patrik

——————————————————————–

From: Radim Hartl

A proc rozhodci neumi ani odecist poradi v cili ?
A proc se jel zavod na trati o nekolika stech metrech v prostredku
Rozkose, kdyz je to nase druha nejvetsi voda. V Brne stavime trate
dvojnasobne delky.
……….
Proc uz se konecne nepoucime a nedelame zavody tam, kde je umi delat …..? Radim

——————————————————————–

From: Fredy

Sem stejneho nazoru.
V sobotu kdis nechtel Q drzet dlouho ne vode mohl jim dat pauzu a
ostatnim dat nonstop. Stejne to meli jako 2. Reseni ?
Dovest vlastni rozhodci (a: nevim jestli by to u nej proslo. b: neco
to stoji ) Nebo se na Rozkos na nejaky cas vykaslat ale je to skoda
dobre vody.
FREDY

——————————————————————–

From: Hlavacek

Cau vsici,
plne se ztotoznuji s vasimi nazory, ja mam zkusenost z Rozkose jeste
bohatsi o reseni protestu:
postup nasledujici:
pri prijimani protestu Mr. Dvorak projevil nevoli, ze nekdo protestuje,
kdyz chteji vsichni jet domu. To si nedelam srandu, tak to skutecne rekl:)
Jako druhy krok vyzadoval 200 kacek protestne. Kdyz jsem mu daval
tisicovku, pravil se skodolibosti v ocich, ze mou povinnosti je prinest mu
k protestu dle vypsani 200 kc, ze nema zadnou povinnost rozmenovat a nema
pokladnu.Kasu s vybranym startovnym pravdepodobne do te doby zdefraudoval
na uplatky urednikum mestskeho uradu a soudu, jinak si to moc nedovedu
vysvetlit. Pravidlo 18.3 videl evidentne poprve v zivote, a tak se mu
rozhodl preventivne neduverovat, a posoudil incident dle pravidla 10,
levobok -pravobok, kterym pravdepodobne konci jeho znalost pravidel. Tu
doplnuji skvele vety „Vite, ja si na spravny smer nehraju“ a „U navetrne
bojky plati pouze pravidlo 10, jako by tam ta bojka nebyla“. Na namitku,
ze u jine nez navetrne bojky tezko nekdo za normalnich okolnosti dela
obrat, ktereho se cele pravidlo tyka, odbyl opakovanim vety c.2 zvysenym
hlasem. A bylo. To, ze i podle pravidla 10 me uznal vitezem protestu, i kdyz obrat
protestovane lode u bojky byl bohate dokoncen, jsem pote uz radeji
nekomentoval, abych alespon neprisel o protestne.
No, a hali beli to je cely. Ze pri rizeni zavodu potajmu stahuje jiz
vyvesene vlajky, nechce se mu prerusit obed a vyjet na vodu, pote pousti
rozjizdku vstric prichazejici bource a vyuziva tak petinu velikosti
Rozkose pro staveni trate uz je neco, co tezko muze prekvapit. (Nevim jak
vorcky, ale my jsme meli pocit, ze se neustale probijime polem lodi, skrz
totalne rozbity vitr).

Zaver byl redakcne upraven. Omluva. webmaster

cau
Hlavacek

——————————————————————–

From: Petra Jurinova

Nemuzu se nez ztotoznit, na Rozkosi jsem se uz protestovat pokousela
a radsi jsem si za ty prachy mela koupit flasku a ozrat se na blbost
nekoho jinyho.

Co jeste k protestum: myslela jsem, ze protestni komise by mel byt
nekdo jiny nez poradatele tj. hl. rozhodci.

O zapisovani v cili mam taky vlastni nazor, ale podle toho jak jsem
si cetla pravidla a smernice bych v „domluve“ s komisi asi
taky
neuspela, protoze hned po zavode byli vsichni svedci vtrapu.

A za to startovne tu louku mohli alespon posekat.

Rozkose jako vody je me dost lito. Myslite, ze ten pronajaty pozemek
meli od mesta za special cenu nebo by to mesto pronajalo i jinym
poradatelum?

No nic, nikdy nemuze byt tak zle, aby nebylo jeste hur aneb Blanicti
jeste nevyjeli.

Petra Jurinova

——————————————————————–

Ahoj,
Martin

  • 12. 5. 2002
  • Archív
  • Přečíst celé
  1. Strany:
  2. «
  3. 1
  4. ...
  5. 39
  6. 40
  7. 41
  8. 42
  9. 43
  10. 44
  11. 45
  12. ...
  13. 53
  14. »

Vyhledávání

Kalendář závodů

Srp
23
So
celý den O pohár Vranova 2025 7p v Vranov
O pohár Vranova 2025 7p v Vranov
Srp 23 – Srp 24 celý den
 
Srp
30
So
celý den Jedovnický kapr 3M
Jedovnický kapr 3M
Srp 30 – Srp 31 celý den
 
Zář
6
So
celý den Lighthouse cup 7p v Máchovo jezero (Doksy)
Lighthouse cup 7p v Máchovo jezero (Doksy)
Zář 6 – Zář 7 celý den
 
Zář
13
So
celý den Podzimní Sokolská regata 7p v Tovačov
Podzimní Sokolská regata 7p v Tovačov
Zář 13 – Zář 14 celý den
 
Říj
3
Pá
celý den 50.Skiregata memorial Petra Haub... v Jablonec
50.Skiregata memorial Petra Haub... v Jablonec
Říj 3 – Říj 5 celý den
 
Zobrazit kalendář
Přidat
  • Vložit do Timely kalendáře
  • Vložit do Googlu
  • Vložit do Outlooku
  • Vložit do Apple kalendáře
  • Vložit do jiného kalendáře
  • Export do XML
ALT Vaurien
Asociace lodní třídy Vaurien v České republice je sdružením jachtařů a přátel lodní třídy Vaurien. Nemusíte být závodníkem, přesto můžete podpořit naši LT. Staňte se členy ASV ČR.

Štítky

CVC mistrovství světa Nákup Osobní čísla poplatky sponzor stanovy Třídová pravidla valná hromada Videa závodní licence/lékařská prohlídka ČSJ ČSP

Kontakt

Chcete být informováni o dění... Přihlaste se k odběru novinek v naší emailové skupině.

(c) Copyright 2015 by ALT Vaurien. All Rights Reserved.

Design a provoz MMSC, s.r.o..